Tänä aamuna Kessu tuli herättämään minut aamupissalle ja oikeastaan ensimmäistä kertaa vasta tajusin, että se tahtoo sillä tavalla aamulla pihalle, ku tulee vaan istumaan sängyn viereen. Joka tapauksessa, nakkasin vaan pitkän takin päälle joten sääret jäi paljaaksi. Hyvä että oven sain auki, ku tuuli niin kamalasti! Lunta oli tuiskuttanu koko yön ja lunta oli kasautunu just Kessun pissapaikalle. Yön pidättelyn jälkeen Kessulla pissaa tietty tuli suht pitkä aika, niin että mulla rupesi jo jalkoja siinä tuiskussa paleltamaan. Kessu ku vielä rupesi kesken pissan leikkimään tuulessa kulkevilla kaarnanpalasilla... No, kyllähän sieltä sitten sisälle ja aamupalan laittoon päästiin. Tänään kokeilin antaa Kessulle nappulat (pedigree junior) kuivana, ku ohjeessa lukee, että voi antaa liotettuna tai kuivana. Jos se ois vähä auttanu siihen kessun hotkimiseen. No muuta eroa en huomannu, ku että ei tullu hikkaa :D Sitten minä jo lähinki kohta töihin, joten Kessu jäi päiväksi Mikon kanssa kahestaan. Muuta tuhoa ei päivän aikana tullu, ku mun meikkisieni sai kyytiä, ku jätin vahingossa keittiön pöydälle, Kessuku sinne jo yltää... Se oliki jo toinen tuhottu meikkisieni, onneksi mulla on niitä vielä jälellä, ku oon joululahjaksi parina jouluna saanu :) Jospa oppisin muistaa nostaa meikit kaappiin...

Joo ja siirsin tänään blogini tänne vuodatukseen tuolta blogista, ku tää tuntuu jotenki paremmalta ja mulla on ennenki joskus ollu täällä jonkulainen blogi, vaikka sivusto on kyllä sen jälkeen tainnu muuttua aika paljon :)

Mutta jättäkää ihmiset käynneistänne toki jotain kommenttia jos siltä tuntuu :)

-tiina-